loading...
من سیتی فن | کانون هواداران منچستر سیتی
محمد بازدید : 7 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)

 

من سیتی فن – دیوید سیمن دروازبان سابق تیم ملی انگلستان،به دلیل نیمکت نشین کردن جو هارت به انتقاد از مانوئل پلگرینی سرمربی منچسترسیتی پرداخت.

 

 

جو هارت به دلیل اشتباهات زیادش در چهار دیدار اخیر سیتی جای خود را به کاستل پانتیلیمون دروازبان رومانیایی این تیم داده است.

سیمن گفت:”هارت دروازبان فوق العاده ای است و از اینکه در سیتی نیمکت نشین شده است شگفت زده شدم.او دروازبان باکیفیتی است و هر هفته در بازی های پرفشاری به میدان می رود که این برای بسیاری از دروزبان ها وجود ندارد.”

“او با اختلاف از سایر حریفان بهترین دروازبان انگلیس است.و من خوشحال شدم که روی هاجسون از او حمایت کرد.این چیزی است که شما به عنوان یک دروازبان نیاز دارید و این ناراحت کننده است سرمربی باشگاه از او حمایتی نمی کند.”

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 59
  • بازدید کلی : 412