loading...
من سیتی فن | کانون هواداران منچستر سیتی
محمد بازدید : 4 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)

من سیتی فن – روز گذشته شاگردان پلگرینی نتوانستند از پس ساندرلند بر بیایند و با از دست دادن موقعیت های فراوان تن به شکست دادند تا با ۶اختلاف امتیاز نسبت به صدر در رده ی هشتم قرار گیرند.

 

این چهارمین شکست پلگرینی در ۱۱بازی اخیر خود بوده است و آن ها هر ۴بازی را در خارج از خانه واگذار کردند.

پلگرینی پس از بازی گفت:” من واقعا نمیتوانم باور کنم در این بازی شکست خوردیم

” من فکر میکنم که ساندرلند در طول ۹۰ دقیقه مالکیت توپ را در اختیار نداشت ولی آنها پیروز شدند،اما جذابیت فوتبال به همین چیزهایش است.

” آن ها توانستند به ما یک گل بزنند زیرا در دفاع وسط ما شکافی ایجاد شده بود که آن ها از این شانس خود استفاده کردند و به گل رسیدند.

” من فکر میکنم ما چندین موقعیت داشتیم که میتوانستیم که بازی را ببریم یا حداقل مساوی کنیم اما ما نتوانستیم به گل برسیم.

” شاید ما سعی کردیم که بیشتر با سرعت بازی کنیم ، اما من فکر میکنم که این تغییرات باید جواب میداد. ما بسیار خوب بازی میکنیم اما امتیازات چیز دیگری را به ما میگویند.ما فقط ۴امتیاز با تیم دوم جدول فاصله داریم که امتیاز زیادی نیست و به زودی باز خواهیم گشت.”

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 69
  • بازدید کلی : 422